Unterstützungshilfe

W Warsaw Media House wiemy, jak wykorzystać kryzys wizerunku do wzmocnienia Twojej marki!

Nieprzewidywalny kryzys wizerunkowy może dotknąć każdą firmę w najbardziej niespodziewanym momencie i mocno jej zaszkodzić. Należy na niego reagować szybko i w przemyślany sposób, aby nie doprowadził do utraty klientów i upadku firmy. Najlepiej zrobić to z pomocą profesjonalistów. Procedury antykryzysowe i działania zapobiegawcze wymagają doświadczenia, które znacząco obniży ryzyko Twojej wizerunkowej porażki. 

Lekceważenie kryzysu wizerunkowego poprzez próbę jego przemilczenia nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem. Jedynie przemyślane działania mogą przyczynić się do przeobrażenia kryzysu w wizerunkowy sukces, który pozwoli na pozyskanie zaufania dotychczasowych oraz nowych klientów. W Warsaw Media House zmierzyliśmy się już z niejednym poważnym kryzysem wizerunkowym. 

Jak udzielamy wsparcia kryzysowego?

Kiedy w sieci pojawiły się nieprzychylne komentarze lub opinie na temat Twojej działalności, marki, produktów lub usług, nie czekaj aż kilka negatywnych wzmianek zamieni się w poważny kryzys wizerunku. Pozwól monitorować nam sieć pod względem opinii na temat Twojego biznesu.

Wykorzystujemy marketing szeptany oraz nowoczesny system automatycznych alertów PR, dzięki którym jesteśmy w stanie w bardzo krótkim czasie reagować na każdą złą opinię na temat Twojej firmy, produktu lub usługi.

Sprawnie i merytorycznie wchodzimy w dyskusje z internautami, wiarygodnie przekonując ich do zaprzestania zniesławiania oraz dodajemy wpisy o pozytywnym wydźwięku, poprawiające wizerunek Twojej marki. Działania te realizujemy wcielając się w klientów, pracowników lub samego pracodawcę – Ty wybierasz.

Twoja firma przechodzi mniejszy lub większy kryzys wizerunkowy w sieci?