Kolportaż reklamowy

Aktualnie realizujemy stałą dystrybucję materiałów reklamowych dla 30 podmiotów o całkowitym nakładzie 5 200 000 sztuk miesięcznie. Do grona naszych Klientów należą takie firmy jak: Toyota Polska, Biedronka, Orange Polska, Mbank i wielu innych.

W zależności od wymagań klienta, proponujemy kolportaż bezadresowy wykonany w następujący sposób:

– Kolportaż na wycieraczkę / drzwi
– Kolportaż parkingowy (pod wycieraczkę auta)
– Kolportaż za pomocą woreczków HDPE na klamkę
– Punkty komunikacyjne
– Osiedla / domki jednorodzinne
– Przystanki, kolportaż ulotek do skrzynek na listy
– Przejścia podziemne
– Pasaże w hipermarketach
– Parkingi w Galeriach Handlowych
– Targi

 

Poniżej przesyłamy kluczowe informacje dotyczące sposobu realizacji kolportażu:

1. Dystrybucja odbywa się następująco:
Jeżeli zlecają  Państwo druk ulotek proszę przekazać drukarni, aby kierowała materiał do Naszego biura. Ewentualnie, materiały zostaną odebrane przez Naszego Supervisora, ze wskazanego miejsca. Następnie, po otrzymaniu materiałów przechodzimy do realizacji zlecenia.

Na miejscu pracują dedykowane zespoły kolporterów pod nadzorem Supervisora. Supervisor dostarcza pracownikom ulotki, monitoruje ich pracę i jest cały czas w terenie.
Następnie przesyłamy Państwu raport w formie pliku pdf obejmujący:
-liczbę wydanych ulotek per dzień
-spis lokalizacji, w których wydaliśmy materiały
-link do fotorelacji (przykłady dostępne pod adresem):
https://drive.google.com/open?id=0B4znAeaoiYLleUZORjYyVzlLWE0

2. Jak wygląda wewnętrzna kontrola naszych Pracowników:
Stosujemy kilka poziomów kontroli pracowników wydających materiały reklamowe.
Pierwszym z nich jest Koordynator, który podczas trwania zlecenia monitoruje wykonanie usługi w terenie.
Drugi, to tajemniczy adres. Każdy z Naszych pracowników w rejonie swojej pracy otrzymuje kilka nieistniejących adresów. Jeżeli oznaczy w swoim raporcie, że zrealizował nieistniejący adres to jest to dla Nas informacja, że należy skontrolować, jeszcze raz, dokładnie, jego pracę.
Trzecim etapem kontroli jest dokumentacja zdjęciowa, jaką przygotowuje Koordynator i pracownicy wydający materiały. Są to unikalne zdjęcia prezentujące skrzynki pocztowe z lekko wysuniętym materiałem reklamowym.

3. Raport:
-Zobowiązujemy się do udzielenia informacji dt realizacji w każdej
chwili
-Kontroli razem z naszym Supervisorem
-Dokumentacja zdjęciowa min. 200 sztuk
-Plik z nadajnika GPS
-Spisu lokalizacji

PS. Dodatkowo zachęcam Państwa do odwiedzenia Naszej zakładki z referencjami: https://plus.google.com/collection/IEq9LB Dodaliśmy w ostatnim czasie referencje od dwóch podmiotów, którym wykonaliśmy dystrybucję blisko 3 000 000 sztuk ulotek w ciągu 2 tygodni. Jednym z tych podmiotów jest sieć sklepów Biedronka, której regularnie kolportujemy gazetki.