Employer branding

Celem employer brandingu jest zbudowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy w opinii pracowników firmy, kluczowych kandydatów na rynku pracy oraz partnerów biznesowych i klientów.

 

Masz problem z rekrutacją pracowników i regularnie pojawiającymi się negatywnymi opiniami o Twojej firmie?

 

My działamy kompleksowo: od projektowania ogłoszeń przez komunikację wewnętrzną aż po złożone kampanie wizerunkowe

Trudno oczekiwać spektakularnych efektów kampanii zewnętrznych, jeśli szwankuje komunikacja

z pracownikami, a firma nie dba o dobry wizerunek wśród już zatrudnionych osób. To od nich powinno się zacząć budowanie tożsamość firmy.

Zadbamy również o Twój wizerunek w sieci!

Obecnie monitorujemy w sieci ponad 295 stron należących do 87 firm. Śledzimy dodawane opinie 24 h / 7 dni poprzez system automatycznych alertów PR. W przypadku pojawienia się negatywnej lub pozytywnej informacji na temat danej firmy – dowiemy się o tym w ciągu kilku minut. Umożliwia to szybką reakcję i neutralizację zagrożeń wynikających ze złej reputacji.