Employer branding

Dbałość o kształtowanie wizerunku Twojej marki jako atrakcyjnego pracodawcy ma większe znaczenie dla Twojego biznesu niż myślisz!

Employer Branding to budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy. Obejmuje zarówno działania zewnętrzne (polegające na tworzeniu atrakcyjnego wizerunku przedsiębiorcy na rynku pracy w celach rekrutacyjnych), jak i działania wewnętrzne (skupiające się na inwestowaniu w kapitał ludzki firmy poprzez budowanie pozytywnych relacji między przedsiębiorstwem, a jego pracownikami).  Przemyślana strategia z uwzględnieniem obecnych na ryku pracy trendów przyczynia się do podniesienia skuteczności przeprowadzanych rekrutacji oraz obniżenia poziom rotacji pracowników. 

W Warsaw Media House od lat dbamy o spójny i pozytywny wizerunek pracodawców. Z nam zapomnisz o problemach z rekrutacją, negatywnych opiniach i niezadowoleniu pracowników. Do każdego projektu przydzielmy dedykowany zespół ekspertów, który tworzy strategię działań na miarę Twoich potrzeb i realizuje założone cele krok po kroku.

Z nami stworzysz: jasną komunikację wewnętrzną, atrakcyjne systemy motywacyjne, pozyskasz serca pracowników, przeprowadzisz ciekawe rekrutacje, przygotujesz mocne referencje, zorganizujesz niezapomniane eventy firmowe i zadbasz o swój wizerunek w sieci. 

Prawidłowo kształtowany employer branding, przełoży się na zbudowanie Twojej silnej marki pracodawcy zarówno w opinii pracowników firmy, kluczowych kandydatów na rynku pracy oraz partnerów biznesowych i klientów.

Jak troszczymy się o employer branding?

Działamy kompleksowo: od projektowania ogłoszeń przez komunikację wewnętrzną aż po złożone kampanie wizerunkowe.

Na początku współpracy przeprowadzimy audyt dotychczasowego wizerunku Twojej marki jako pracodawcy. Dowiemy się w ten sposób, co należy naprawić i udoskonalić.

Projektujemy atrakcyjne ogłoszenia rekrutacyjne budując wizerunek atrakcyjnego pracodawcy.

Uważamy, że trudno oczekiwać spektakularnych efektów kampanii zewnętrznych, jeśli szwankuje komunikacja z pracownikami, a firma nie dba o dobry wizerunek wśród już zatrudnionych osób. Dlatego przeprowadzając badania postrzegania marki przyglądamy się wizerunkowi firmy wśród pracowników.

Troszczymy się o jakość i skuteczność komunikacji wewnętrznej naszych klientów, projektując dla nich unikalne rozwiązania.

Przeprowadzamy monitoring opinii w sieci dbając o reputację pracodawców w Internecie. Śledzimy dodawane opinie na temat firm 24 h/ dobę 7 dni w tygodniu, poprzez system automatycznych alertów PR. W przypadku pojawienia się negatywnej lub pozytywnej informacji dowiadujemy się o nich w ciągu kilku minut. Umożliwia to szybką reakcję i neutralizację potencjalnych zagrożeń w postaci hejtu i nieprzychylnych opinii, poprzez moderowanie treści.

W czasie naszej współpracy na bieżąco monitorujemy rezultaty podejmowanych działań. Wszystko po to, aby realnie wpłynąć na wizerunek Twojej marki jako pracodawcy.

Zadbamy o Twój employer branding na najwyższym poziomie!