Hejt nie jest anonimowy!

Od dawna większość hejterów w internecie uważa, że są anonimowi w Internecie i nie ma możliwości aby pociągnąć ich do odpowiedzialności za ich umieszczone przez nich posty. Nic bardziej mylnego. Hejter może się produkować wypuszczając fałszywe informacje o firmie po to by jej zaszkodzić – niezadowolony pracownik, konkurencja, a może wynajęta do tego agencja bawiąca się w czarny PR. Musi jednak liczyć się z konsekwencjami jakie niosą za sobą jego działania. Właściciele firm powinni sobie zdać sprawę jak reagować przy pojawieniu się takich wpisów. Usuwanie informacji z internetu – tych fałszywych to najlepsza metoda. Nie tylko pozwoli to w ochronie wizerunku w internecie, ale również pomoże uniknąć zebrania negatywnego odbioru przez potencjalnych klientów, kontrahentów czy pracowników.

Hejter często działa sam – udziela się na wielu forach. Przeszukuje internet i umieszcza taką samą lub podobną wiadomość o firmie. Nie szyfruje IP tylko włącza komputer i umieszcza posty. Nie boi się – jego zdenerwowanie czy frustracja powodują, że jest pewny iż nie poniesie żadnych konsekwencji. Kilka lat temu mógłby być spokojny. Służby załamywały ręce i jedyne co można było usłyszeć to było „Panie, to jest internet, tam możesz robić co chcesz”. Czasy się jednak zmieniły i internet stał się nieodłącznym towarzyszem człowieka, a hejterzy mimo, że kiedyś mogli się wypowiadać do woli tak teraz ich działania niosą za sobą prawne konsekwencje. Wolność słowa wolnością słowa, ale negatywne wpisy to jednak troszkę inna kwestia. Często hejter posiłkuje się innymi portalami i po zobaczeniu jakiejś informacji w internecie ślepo w nią wierzy. Ale nie tylko hejter! Coraz częściej media korzystają z portali plotkarskich i innych tego typu stron. W gazetach można znaleźć jakieś przysłowiowe „fake newsy”. Wydawałoby się, że zostało to napisane i nie ma co się przejmować konsekwencjami ale w Polsce się trochę zmieniło co potwierdza tylko przykład kary nałożonej na Super Express –  (zobacz wpis): https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/super-express-musi-przez-30-dni-przepraszac-monike-janowska-na-pierwszej-stronie

Znalezienie takich umieszczonych wpisów oraz ich usunięcie wcale nie należy do najprostszych zadań. Przedsiębiorcy często decydują się wyszukać takie wpisy samemu, ale niestety potem często brakuje im wiedzy w odpowiedniej reakcji. Najważniejsza jest szybka reakcja, ale działania muszę być przemyślane bo nie chodzi o to, żeby działać jedynie szybko, ale też z głową. Emocje jakie towarzyszą przedsiębiorcom mogą powodować, że nie będą oni mogli podejść do tematu na spokojnie. Lepszym wyjściem jest zatrudnienie profesjonalnej agencji marketingowej, która zajmuje się tym na co dzień. Jako Warsaw Media House walczymy z hejtem w sieci i pomagamy naszym Klientom wyjść na prostą po różnych przygodach. Kreujemy wizerunek firm w internecie by była lepiej odebrana przez potencjalnych klientów czy też pracowników. Profesjonaliści zajmują się nie tylko wyszukaniem takich wpisów, ale również usunięciem zgodnie z przepisami prawa. Nie czekaj, aż hejterzy będą Cię gnębić. Zaufaj nam – POMOŻEMY!

Hejt nie jest anonimowy!
5 (100%) 2 votes