Zakup opinii na wizytówkę Google Maps

Wizytówka Google Maps to jedno z pierwszych miejsc, jakie przychodzą nam do głowy, gdy myślimy o promocji swojej firmy w sieci. Jest to bezpłatne narzędzie od Google, które ułatwia pozycjonowanie i pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku marki w internecie. To świetne miejsce, które służy do promocji swojej oferty, a także do pozyskiwania opinii i rekomendacji od klientów. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak duży jest potencjał wizytówek w mapach Google. Do agencji PR często trafiają osoby, które pytają o zakup opinii na wizytówkę Google Maps. Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania związane z wizytówkami!

Komu przyda się wizytówka Google Maps?

Zastanawiasz się, czy wizytówka Google Maps będzie dobrym sposobem na dotarcie do twojej grupy docelowej? Zapewniamy, że Google umożliwia niezwykle precyzyjne opcje targetowania, dlatego jeśli odpowiednio zabierzesz się do tworzenia i zarządzania wizytówką Google Maps, z pewnością dotrze ona do odpowiednich osób. Pozycjonowanie wizytówki ma szczególne znaczenie w przypadku osób, prowadzących swoją działalność na rynku lokalnym. Wizytówki to świetne rozwiązanie dla właścicieli hoteli, restauracji czy salonów fryzjerskich. Ułatwiają one bowiem dojazd na miejsce internautom, którzy w dodatku od razu mogą zapoznać się z ofertą danego przedsiębiorstwa.

Wizytówka w mapach Google bardzo dobrze sprawdzi się także w przypadku przedsiębiorstw i firm posiadających wiele oddziałów, rozsianych po całym kraju. Sprawdź, jak to działa w przypadku sieci Lewiatan, Stokrotka, Media Markt, Orlen czy Lotos. Jeśli w wyszukiwarkę wpiszesz tylko nazwę sklepu czy stacji benzynowej, wyniki będą zależne od lokalizacji twojego urządzenia. Dzięki temu internauci znajdują sklepy, znajdujące się najbliżej ich miejsca pobytu. W ten sposób możesz dotrzeć do świadomości konsumentów, a konsumenci dotrą do ciebie.

Jakie są zalety opinii na wizytówkach Google Maps?

Opinie na wizytówkach Google Maps cieszą się bardzo dużą wiarygodnością internautów. Wszystko dzięki temu, że Google monitoruje wizytówki i na bieżąco usuwa opinie, które są spamem, mają na celu tylko reklamę konkurencyjnej działalności, czy też są po prostu fałszywe. Internauci chętnie je czytają i dokonują na ich podstawie decyzji, czy warto skorzystać z oferty danej firmy.

Posiadanie pozytywnych ocen i rekomendacji ma wpływ również na pozycjonowanie się wizytówki w wynikach wyszukiwania. Mówiąc ogólnie, Google ufa firmom, którym ufają użytkownicy wyszukiwarki. Promuje firmy, które cieszą się wysoką średnią ocen. Warto więc zadbać o strategie marketingowe mające na celu skłonienie internautów do udzielenia komentarza na temat produktu czy usługi, z której zdecydowali się skorzystać. Jeśli interesuje cię zakup opinii na wizytówkę Google Maps, możesz skontaktować się z agencjami PR, które określają i wdrażają w życie takie strategie.

Gdzie szukać pomocy odnośnie wizytówki Google Maps?

Zarządzanie wizytówką Google Maps może wydawać się skomplikowane. Szczególnie jeśli do tej pory nie zajmowałeś się pozycjonowaniem treści w sieci i nie wiesz, od czego zacząć. Możesz oczywiście zlecić te działania specjalistom od e-marketingu, działającym w agencjach SEO czy PR. Jeśli jednak chcesz się zająć tym samodzielnie, również masz sporo opcji. Gdy coś jest dla ciebie niejasne, w pierwszej kolejności skorzystaj z centrum pomocy Google. Wiele informacji znajdziesz również w zakładce „profil firmy – informacje”.

A może kurs od Google?

Google oferuje przedsiębiorcom wiele kursów, które mogą pomóc im w pozycjonowaniu i zarządzaniu wizytówką i innymi treściami umieszczonymi w sieci. Większość kursów jest bezpłatnych. W niektórych musisz tylko wnieść opłatę za wydanie certyfikatu. Nie każdy kurs jest jednak certyfikowany i większość z nich możesz ukończyć całkowicie bez żadnych opłat.

Osobom początkującym polecamy szczególnie kurs Google Internetowe Rewolucje, który możesz znaleźć między innymi na platformie Skillshop. Jest on przydany dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym. Na kursie zostaną ci wytłumaczone pojęcia związane również z wizytówkami w mapach Google oraz społecznością Google Moja Firma, czy interfejsem API miejsc Google. Kurs działa na wszystkich urządzeniach z dostępem do sieci w tym również w aplikacjach mobilnych na Androida i IOS. Możesz do niego dołączyć w każdej chwili.