Badania Wizerunkowe

Marketing bez badań wizerunkowych jest jak rower bez pedałów. Daleko na nim nie zajedziesz…

Jeżeli Twoim celem jest przeprowadzanie efektywnej komunikacji marketingowej i docieranie do potrzeb klientów koniecznie postaw na przeprowadzenie badań wizerunkowych Twojej marki. Dzięki nim dowiesz się, jak Twoją marę widzą klienci i jak wypada ona na tle konkurencji. W Warsaw Media House grono ekspertów pomoże Ci spojrzeć na Twoją markę z odpowiedniej zewnętrznej perspektywy. Gwarantujemy, że przeprowadzenie badań wizerunkowych przełoży się na wzrost Twoich zysków. Podczas badań zorientujesz się również, jak wizerunek użytkowników Twojej marki przekłada się na jej postrzeganie przez grono potencjalnych nabywców. Badania pozwolą ustalić, czy zakładany przez Ciebie wizerunek marki jest spójny z jaj wizerunkiem w oczach klientów. To dzięki nim dowiesz się, co należy zmienić lub poprawić w dotychczasowej komunikacji, aby stworzyć wizerunek marki idealnej w pełni odpowiadającej potrzebom klientów. 

Jak przeprowadzamy badania wizerunkowe?

Aby przeprowadzić badania wizerunkowe dokonujemy szczegółowego audytu treści na temat danej marki, które są publikowane w sieci. To dzięki monitorowaniu aktywności internautów zdobywamy bezcenne informacje na temat postrzegania marki. 

Ustalamy, jak postrzegana jest nazwa Twojej marki, jej logotyp, ceny, opakowanie. Obecnie tego typu informacje są niezbędne do prężnego rozwoju biznesu. To dzięki nim będziesz wiedział, czy zmierzasz w dobrym kierunku. Staramy się dowiedzieć, czy Twoja marka jest postrzegana jako prestiżowa, nowoczesna, potrzebna czy być może uważana jest za zbędną, tandetną i zbyt drogą.

Dowiadujemy się skąd konsumenci czerpią informacje na temat marki, czy jest to strona www, media społecznościowe czy marketing szeptany.

Naszym celem jest również zorientowanie się, co internauci wiedzą na temat Twojego biznesu i jest postrzegany na tle branżowej konkurencji.

W badaniach wizerunkowych za pośrednictwem audytu treści w sieci, ustalamy również jakie są motywy zakupu Twoich produktów bądź usług i czy istnieją wzmianki o barierach zakupowych.

Pod naszą lupą znajduje się także wpływ Twoich działań promocyjnych na postrzegania brandu, a także zweryfikowanie w jakim stopniu użytkownicy utożsamiają się z marką i jakie mają wobec niej oczekiwania.

Monitoring sieci umożliwia nam również dotarcie do informacji o tym, jak postrzegani są Twoi stali klienci, ponieważ wizerunek użytkowników marki mówi o niej więcej niż możesz sądzić.

Chcesz zbadać wizerunek swojej marki i wznieś komunikację na wyższy poziom?