[:pl]buzz marketing w branży kosmetycznej- beauty[:]

[:pl]W branży kosmetycznej często nazwanej beauty, buzz marketing jest typowym narzędziem generującym wzrost sprzedaży. Warsaw Media House specjalizuje się w marketingu szeptanym realizowanym na:

  • forach internetowych,
  • tematycznych grupach w social media (np. zdrowie, uroda, kosmetyka, stylizacja, moda, zdrowie odżywianie)

na rzecz firm z branży kosmetycznej. Firmy oferujące produkty takiej jak:

  • suplementy diety,
  • produkty kosmetyczne.

Mogą poprzez buzz marketing zwiększyć swoją rozpoznawalność w sieci. Usługa buzz marketingu realizowana jest z kont, które nie wzbudzają podejrzeń innych użytkowników (mają bogatą historię w sieci; są cały czas aktywne; rekomendują, a nie reklamują produkty). Wysoka autentyczność tego typy wpisów, komentarzy i recenzji jest traktowana przez przeciętego internautę jako polecenie innego.

 

branża kosmetyczna wyniki

 

Dla wielu internautów anonimowe wypowiedzi na forach i grupach social media są dowodem wysokiej jakości promowanego produktu. Umiejętnie poprowadzona kampania buzz marketingu nie tylko zwiększy sprzedaż, ale przyczyni się do budowania pozytywnej reputacji w sieci.

 

Buzz marketing – cena ? 

Koszt marketingu szeptanego w polskich serwisach i grupach social media zaczyna się od 400 zł netto. Wpływ na cenę ma przede wszystkim:

  • wymagana przez klienta ilość wpisów (np. 100, 200 czy 1000 sztuk),
  • czas realizacji (np. jeden miesiąc, zlecenie cykliczne),
  • złożoność tematyki produktu (np. czy jest produkt wymaga specjalistycznej wiedzy medycznej).

W wielu przypadkach średni poziom wydatków na buzz marketing nie przekracza 1000 zł netto miesięcznie.[:]