[:pl]buzz marketing w branży kosmetycznej- beauty[:]
[:pl]W branży kosmetycznej często nazwanej beauty, buzz marketing jest typowym narzędziem generującym wzrost sprzedaży. Warsaw Media House specjalizuje się w marketingu szeptanym realizowanym na:
- forach internetowych,
- tematycznych grupach w social media (np. zdrowie, uroda, kosmetyka, stylizacja, moda, zdrowie odżywianie)
na rzecz firm z branży kosmetycznej. Firmy oferujące produkty takiej jak:
- suplementy diety,
- produkty kosmetyczne.
Mogą poprzez buzz marketing zwiększyć swoją rozpoznawalność w sieci. Usługa buzz marketingu realizowana jest z kont, które nie wzbudzają podejrzeń innych użytkowników (mają bogatą historię w sieci; są cały czas aktywne; rekomendują, a nie reklamują produkty). Wysoka autentyczność tego typy wpisów, komentarzy i recenzji jest traktowana przez przeciętego internautę jako polecenie innego.
Dla wielu internautów anonimowe wypowiedzi na forach i grupach social media są dowodem wysokiej jakości promowanego produktu. Umiejętnie poprowadzona kampania buzz marketingu nie tylko zwiększy sprzedaż, ale przyczyni się do budowania pozytywnej reputacji w sieci.
Buzz marketing – cena ?
Koszt marketingu szeptanego w polskich serwisach i grupach social media zaczyna się od 400 zł netto. Wpływ na cenę ma przede wszystkim:
- wymagana przez klienta ilość wpisów (np. 100, 200 czy 1000 sztuk),
- czas realizacji (np. jeden miesiąc, zlecenie cykliczne),
- złożoność tematyki produktu (np. czy jest produkt wymaga specjalistycznej wiedzy medycznej).
W wielu przypadkach średni poziom wydatków na buzz marketing nie przekracza 1000 zł netto miesięcznie.[:]