[:pl]Co to jest marketing szeptany[:]

[:pl]Marketing szeptany – definicja 

To działania marketingowe w Internecie  mające za zadanie dotarcie z informacją  do odbiorcy za pośrednictwem bezpośredniego, wyglądającego na „spontaniczny” przekazu ustnego (opinii, recenzji, komentarza). Miejscem publikacji przekazu informacji w marketingu szeptanym forum internetowe, social media, serwisy opiniotwócze jak  Gowork.pl.

 

 

Jak robić marketing szeptany?
Marketing szeptany to specjalizacja Agencji PR takich jak Warsaw Media House. Publikacje powinny pochodzić z realnych kont, posiadających historię w sieci bądź social media. Tylko w taki sposób można uzyskać efekt rzekomej spontanicznej wypowiedzi. Buzz marketing powinien reklamować danych produkt bądź usługę w sposób zrównoważony, zawierać informacje zgodne z prawem. Z doświadczenia WMH AGENCY wynika, że w przypadku wielu firm, np. sklepów z ubraniami wystarczy 100 bądź 200 nowych wpisów miesięcznie, aby znacząco zwiększyć zasięg widoczności danej marki w sieci.
Czy marketing szeptany jest skuteczny?
Marketing szeptany należy do form reklamy bezpośredniej. Publikacją opinie, recenzję bądź komentarz mamy większy wpływ na decyzję potencjalnego klienta. W tym kontekście pozytywne opinie wokół danej firmy bądź marki mogą zwiększyć jej sprzedaż.
Marketing szeptany cennik
Według relacji pracowników działu handlowego Warsaw Media House wynika, że średnia wartość zamówienia działań buzz marketingu to 800 zł netto. Oznacza to, że efektywne działania można przeprowadzić nawet w mniejszym budżecie. Dlatego też ta forma reklamy jest idealna zarówno dla małych jak i dużych firm o ugruntowanej pozycji na rynku.

[:]