[:pl]Co to jest opinia google[:]
[:pl]Opinia Google – definicja
Wszystkie opinie w Google Maps i oceny publikowane są z kont założonych przez anonimowych internautów. Opinia w wizytówce Google Maps składa się z treści oraz oceny w skali od 1 do 5. Gdzie 1 oznacza, negatywną ocenę, a 5 oznacza pozytywną ocenę. Opinię w Google Maps może wystawić każdy. Nie trzeba być klientem bądź pracownikiem danej firmy.
Dodawanie, edytowanie i usuwanie opinii
Co muszą zrobić Internauci, by ocenić firmę w Google Maps? W pierwszej kolejności należy zalogować się w Mapach Google na komputerze bądź smartphone. Wyszukać dowolne miejsce. Po lewej stronie przewinąć w dół i kliknąć w przycisk „Napisz opinię”. Ostatnim krokiem jest dodanie oceny miejsca klikając w gwiazdki. Opublikowaną opinie może usunąć wyłącznie jej autor. Google zazwyczaj nie usuwa komentarzy, które pomawiają przedsiębiorców.
Czy odpowiadać na opinię w Google?
Według relacji specjalistów Warsaw Media House opinie klientów mogą być bardzo cenne. Warto na nie odpowiadać, aby budować zaufanie klientów. Odpowiedzi na opinie świadczą o tym, że przedsiębiorca nie unika kontaktu i rozwiązuje sporne sytuacje. Odpowiedzi na opinie publikowane są w imieniu właściciela wizytówki Google Maps (jest to oficjalna wypowiedź danej firmy) . Recenzent otrzyma powiadomienie o odpowiedzi od razu. Co w wielu sytuacjach kryzysowych pozwala na szybkie i skuteczne rozwiązanie sporu.
[:]