[:pl]Co to jest opinia google[:]

[:pl]Opinia Google – definicja

Wszystkie opinie w Google Maps i oceny publikowane są z kont założonych przez anonimowych internautów. Opinia w wizytówce Google Maps składa się z treści oraz oceny w skali od 1 do 5. Gdzie 1 oznacza, negatywną ocenę, a 5 oznacza pozytywną ocenę. Opinię w Google Maps może wystawić każdy. Nie trzeba być klientem bądź pracownikiem danej firmy.

 

 

 

Dodawanie, edytowanie i usuwanie opinii

Co muszą zrobić Internauci, by ocenić firmę w Google Maps? W pierwszej kolejności należy zalogować  się w Mapach Google na komputerze bądź smartphone. Wyszukać dowolne miejsce. Po lewej stronie przewinąć  w dół i kliknąć w przycisk „Napisz opinię”. Ostatnim krokiem jest dodanie oceny miejsca klikając w  gwiazdki. Opublikowaną opinie może usunąć wyłącznie jej autor. Google zazwyczaj nie usuwa komentarzy, które pomawiają przedsiębiorców.

 

Czy odpowiadać na opinię w Google?

Według relacji specjalistów Warsaw Media House opinie klientów mogą być bardzo cenne. Warto na nie odpowiadać, aby budować zaufanie klientów. Odpowiedzi na opinie świadczą o tym, że przedsiębiorca nie unika kontaktu i rozwiązuje sporne sytuacje. Odpowiedzi na opinie publikowane są w imieniu właściciela wizytówki Google Maps (jest to oficjalna wypowiedź danej firmy) . Recenzent otrzyma powiadomienie o odpowiedzi od razu. Co w wielu sytuacjach kryzysowych pozwala na szybkie i skuteczne rozwiązanie sporu.

 

 

 

Dlaczego Google usuwa opinie?
Wizytówka firmy w Google Maps może posiadać opinie, których autorem jest na przykład nieuczciwa konkurencja. Negatywne opinie często powodują frustrację i utratę klientów. Korporacja Google umożliwia procedurę zgłaszania pomówień do usunięcia. Z doświadczenia Warsaw Media House wynika, że negatywne opinie nie są usuwane. Skutecznie można usunąć opinie, które pochodzą z fałszywych, spamerskich kont.
Opinie Google – Kup teraz
Najprostszym sposobem jak pozyskać opinie jest kontakt z klientami. Firmy posiadające wizytówkę w Google Maps zazwyczaj publikują link do Niej na swojej stronie internetowej. W ten sposób firmy zwiększają szansę, że zadowolony ze współpracy klient opublikuje pozytywną opinię. Kolejną dobrą praktyką wywieszenie na witrynie sklepu bądź wewnątrz punktu zachęcającej do publikacji recenzji. Natomiast zakup opinii w Google Maps związany jest z działaniami marketingowymi określanymi jako buzz marketing. Polega to na publikacji płatnych opinii w wizytówce Google Maps. Każda z opinii jest unikalna. Zawiera treść imitującą naturalną wypowiedź użytkownika. Według analiz Warsaw Media House wynika, że średni koszt pozyskania jednej płatnej opinii to 22 zł netto.

 

 

 [:]