(Polski) Employer branding

Employer Branding to budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy. Obejmuje zarówno działania zewnętrzne (polegające na tworzeniu atrakcyjnego wizerunku przedsiębiorcy na rynku pracy w celach rekrutacyjnych), jak i działania wewnętrzne (skupiające się na inwestowaniu w kapitał ludzki firmy poprzez budowanie pozytywnych relacji między przedsiębiorstwem, a jego pracownikami).  Przemyślana strategia employer branding z uwzględnieniem obecnych na ryku pracy trendów przyczynia się do podniesienia skuteczności przeprowadzanych rekrutacji oraz obniżenia poziom rotacji pracowników.
Employer branding

Dbałość o kształtowanie wizerunku Twojej marki jako atrakcyjnego pracodawcy ma większe znaczenie dla Twojego biznesu niż myślisz!

W Warsaw Media House od lat dbamy o spójny i pozytywny wizerunek pracodawców. Z nam zapomnisz o problemach z rekrutacją, negatywnych opiniach i niezadowoleniu pracowników. Do każdego projektu przydzielmy dedykowany zespół ekspertów, który tworzy strategię działań na miarę Twoich potrzeb i realizuje założone cele krok po kroku. Z nami stworzysz: jasną komunikację wewnętrzną, atrakcyjne systemy motywacyjne, pozyskasz serca pracowników, przeprowadzisz ciekawe rekrutacje, przygotujesz mocne referencje, zorganizujesz niezapomniane eventy firmowe i zadbasz o swój wizerunek w sieci. Prawidłowo kształtowany employer branding, przełoży się na zbudowanie Twojej silnej marki pracodawcy zarówno w opinii pracowników firmy, kluczowych kandydatów na rynku pracy oraz partnerów biznesowych i klientów.

Jak troszczymy się o employer branding?

Działamy kompleksowo: od projektowania ogłoszeń przez komunikację wewnętrzną aż po złożone kampanie wizerunkowe.

Na początku współpracy przeprowadzimy audyt dotychczasowego wizerunku Twojej marki jako pracodawcy. Dowiemy się w ten sposób, co należy naprawić i udoskonalić.

Projektujemy atrakcyjne ogłoszenia rekrutacyjne budując wizerunek atrakcyjnego pracodawcy.

Uważamy, że trudno oczekiwać spektakularnych efektów kampanii zewnętrznych, jeśli szwankuje komunikacja z pracownikami, a firma nie dba o dobry wizerunek wśród już zatrudnionych osób. Dlatego przeprowadzając badania postrzegania marki przyglądamy się wizerunkowi firmy wśród pracowników.

Employer Branding - wizerunek twojej marki

Troszczymy się o jakość i skuteczność komunikacji wewnętrznej naszych klientów, projektując dla nich unikalne rozwiązania.

Przeprowadzamy monitoring opinii w sieci dbając o reputację pracodawców w Internecie. Śledzimy dodawane opinie na temat firm 24 h/ dobę 7 dni w tygodniu, poprzez system automatycznych alertów PR. W przypadku pojawienia się negatywnej lub pozytywnej informacji dowiadujemy się o nich w ciągu kilku minut. Umożliwia to szybką reakcję i neutralizację potencjalnych zagrożeń w postaci hejtu i nieprzychylnych opinii, poprzez moderowanie treści.

W czasie naszej współpracy na bieżąco monitorujemy rezultaty podejmowanych działań. Wszystko po to, aby realnie wpłynąć na wizerunek Twojej marki jako pracodawcy.

Employer branding - zespół
Zadbamy o Twój employer branding na najwyższym poziomie!