Moderowanie treści w Gowork.pl

Wielu przedsiębiorców na widok negatywnych komentarzy na GoWork na temat swój czy marki, jest załamanych. Obawiają się, że przez to ich reputacja i wizerunek marki legną w gruzach. W praktyce jednak rzadko kiedy sytuacja jest naprawdę tak zła, jak wydaje się na pierwszy rzut oka. W rzeczywistości z takimi sytuacjami warto walczyć. Przy pomocy ekspertów od wizerunku w sieci i e-marketingowców z pewnością poradzisz sobie z problemem. Warto również zadbać o to, aby takie sytuacje nie pojawiały się w przyszłości. Moderowanie treści w GoWork.pl, jest możliwe. Sprawdź, o czym powinieneś pamiętać!

Jak możesz zadbać o treści w GoWork?

Portal i forum opiniotwórcze GoWork to jedno z najważniejszych miejsc w sieci służących do reklamy zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorców. Znajdziesz tutaj zarówno profile małych, lokalnych salonów fryzjerskich czy hoteli, jak i dużych firm i przedsiębiorstw, np. Apart, Amazon, Wody Polskie. Portal generuje miliony unikalnych wejść w skali miesiąca.

Największą popularnością cieszy się forum, na którym użytkownicy mogą wypowiadać się o pracodawcy, czy marce. Pracodawca nie ma obowiązku wypowiadać się na swój temat i udzielać się  na forum, jednak eksperci od e-pr rekomendują takie rozwiązanie. Dzięki temu z łatwością zbudujesz wiarygodny wizerunek i pokażesz, że zależy ci nie tyle na własnym wizerunku, ile na dobru klientów i pracowników. W tym celu możesz założyć profil pracodawcy na GoWork.

Firmowe konto Google jak skasować

Profil pracodawcy GoWork

Profil pracodawcy Gowork to zaawansowane narzędzie employer brandingowe, które służy do reklamowania swojej marki w sieci. Pozwala zadbać o pozytywny wizerunek firmy w sieci i przyczynia się do zwiększenia zasięgów organicznych np. na własnych stronach WWW czy profilach na portalach społecznościowych. Założenie firmowego konta na GoWork umożliwia rozbudowanie profilu nawet o osiem dodatkowych zakładek, umieszczenie informacji o ofercie handlowej, czy też zamieszczanie aktualności. Przede wszystkim jednak umożliwia szybką, skuteczną i sprawną moderację treści na forum GoWork.

Kiedy przy da ci się moderacja treści w GoWork?

Moderowanie treści przyda ci się, zwłaszcza gdy na twój temat zaczną krążyć fałszywe, nieprzychylne komentarze. Mogą być one wynikiem działań nieuczciwej konkurencji, wykorzystującej czarny PR. Zdarza się również, że przedsiębiorcy padają ofiarą internetowych trolli, czy hejterów, którzy nie mają zamiaru wdawać się w merytoryczne dyskusje, a ich jedynym celem jest „wylanie nienawiści” na forum.

Jeśli posiadasz profil pracodawcy na GoWork, wszelkie obraźliwe czy wulgarne komentarze naruszające regulamin serwisu, możesz samodzielnie zarchiwizować. Zarchiwizowane komentarze są sprawdzane przez administratorów i jeśli okaże się, że komentarz nie złamał żadnego punktu regulaminu, może on zostać przywrócony do widoku publicznego. Jeśli jednak nie nadużywasz swoich praw, nie musisz się niczego obawiać.

W przypadku gdy nie posiadasz firmowego konta na GoWork, usunięcie wulgarnego komentarza wymaga kontaktu z administratorami GoWork. Zgłoszenia możesz dokonać telefonicznie lub mailowo. Od momentu zgłoszenia do usunięcia komentarza, może minąć nawet 21 dni. Z punktu widzenia marketingowego i wizerunkowego, to bardzo długo. Warto więc już teraz zadbać o swoją reputację w sieci. Koniecznie na bieżąco monitoruj, jakie wpisy pojawiają się na twój temat na forum GoWork.

Wykorzystaj GoWork do strategii marketingowych

Marketing szeptany to obecnie jedna z najpopularniejszych strategii marketingowych, pomagających w zbudowaniu pozytywnego i wiarygodnego wizerunku marki/firmy w sieci. Działania te, zwane inaczej marketingiem plotki, mają na celu wywołanie naturalnych dyskusji internautów. Fora internetowe, takie jak forum GoWork są w tym celu świetnym narzędziem. Użytkownicy chętnie wyrażają swoje opinie na anonimowych serwisach. Jednak, jak zazwyczaj bywa w takiej sytuacji, najtrudniej jest zacząć. Dlatego specjaliści od e-marketingu dbają o to, aby podtrzymywać dyskusję i zachęcają użytkowników sieci do interakcji.