SEO PR podwójne działanie podwójny efekt

Zacznijmy od tego czym w ogóle jest SEO PR? Jeśli jesteś świadomym przedsiębiorcą na pewno podjąłeś już pewne działania z zakresu SEO, a także Public Relations w celu wykreowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy w sieci. A co gdyby połączyć te działania i wystartować z jeszcze większą mocą? SEO PR to właśnie nic innego jak stworzenie wartościowych treści – contentu – które są zoptymalizowane pod kątem SEO. Inaczej mówiąc, jest to pozycjonowanie wizerunkowe, dzięki któremu zwiększasz wiarygodność swojej firmy w sieci oraz sprawiasz, że Twoja strona internetowa staje się popularniejsza, a odbiorcom łatwiej ją znaleźć pośród konkurencji. To Twój cel prawda?
SEO PR

SEO PR – optymalizacja, linki, jakość

Trzy główne filary, na których opiera się narzędzie SEO PR to optymalizacja, linki oraz jakość. Weźmy pod uwagę potencjalnego zamożnego i bardzo wymagającego klienta, który poszukuje najlepszego prawnika w mieście. Nasz klient nie dysponuje dużą ilością czasu i nie lubi przeszukiwać godzinami stron internetowych. Chciałby mieć wszystko podane na tzw. tacy. Klient wpisuje w wyszukiwarkę frazę „profesjonalny prawnik“ , a dzięki unikalnej i wysokojakościowej treści trafia na Twoją stronę, która wyświetliła się jako pierwsza. 

Świetnie, połowa sukcesu za nami. Kolejny krok to przekonanie klienta, aby pozostał na stronie dłużej i nabrał przekonania, że istotnie trafił na stronę eksperta. Jak to zrobić? Spraw aby strona była jasna, czytelna i zachęcająca do tego aby wybrać właśnie Twoją usługę. Zadbaj o nagłówki, odstępy oraz wartościowe linki. Pamiętaj, że Twój klient jest wymagający i na pewno przeczyta jakiś ekspercki artykuł, mówiący o tym jak poznać profesjonalnego prawnika. A jeśli w tym artykule znajdzie się link prowadzący do Twojej strony internetowej? Strzał w dziesiątkę – klient już wykręca Twój numer. I to właśnie jest SEO PR.
SEO PR podwójna moc

SEO PR a sukces Twojej firmy

Umiejętne stosowanie narzędzia SEO PR realnie zwiększa Twoje szanse na dotarcie do dużej ilości klientów. Narzędzie pomoże Ci w zwiększeniu reputacji firmy, dzięki pozytywnym opiniom i ocenom, jak również pozwoli na realizację strategii marketingowych . Za pomocą SEO PR możesz również chronić swój wizerunek. Tak samo jak pozytywne recenzje mogą znaleźć się na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania, tak samo negatywne komentarze mogą spaść na dalekie „niewidoczne“ pozycje, a tym samym klient nie ma zastrzeżeń co do Twojego profesjonalizmu. 

Więcej korzyści? Zdecydowanie wzmacniasz swoją sprzedaż oraz ruch organiczny na stronie, przeciwdziałasz konkurencji, zwłaszcza tej nieuczciwej, dodającej nieprawdziwe i negatywne komentarze, zmniejszające zaufanie do Ciebie jako przedsiębiorcy. Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami