[:pl]Jak poprawić opinie w Google Maps – ile kosztuje pozyskanie ?[:]

[:pl]Reputacja w Internecie coraz powszechniej sprowadza się do pozytywnych opinii w wizytówce Google Maps. Wizytówka Google Moja Firma to bezpłatna usługa dla firm polegająca na wyświetlaniu w wynikach wyszukiwarki Google profilu przedsiębiorcy. Firmy, która posiadają negatywne opinie opinię w wizytówce Google Maps zazwyczaj są omijane przez potencjalnych klientów. Widać do dobrze na przykładzie restauracji. Jeżeli restauracja posiada dużo negatywnych komentarzy, to część klientów jej nie odwiedzi.

opinie o firmie

 

Jak założyć wizytówkę Google

 

Założenie wizytówki Google Maps jest darmowe. Wystarczy posiadać konto na GMAIL. Następnie:

  1. Zaloguj się na stronę Google Moja Firma.
  2. W polu firmy, wybierz dodać firmę.
  3. Następnie wprowadź nazwę firmy, adres, dane kontaktowe.
  4. W polu opis należy przedstawić krótki opis firmy, nie dłuższy niż 750 znaków.
  5. Ostatnim krokiem jest autoryzacja wizytówki Google Maps poprzez kod, który firma Google wyśle przesyłką pocztową do siedziby firmy.

 

Czy wizytówka Google jest płatna

 

Wizytówka Google Maps darmowa. Natomiast wielu przedsiębiorców decyduje się na powierzenie jej pozycjonowania specjalistycznym firmom jakim jak Warsaw Media House. Agencja PR odpowiada w tym przypadku za pozyskiwanie pozytywnych opinii, publikację wpisów, zarządzanie odpowiedziami na pytania użytkowników, publikacją zdjęć, budowanie wizerunku w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wspomniana Agencja WMH pobiera za tego typu czynności abonament w wysokości 300 zł netto miesięcznie.

 

Optymalizacja wizytówki Google

 

Optymalizacja wizytówki ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorcy w sieci. Poprzez dużą ilość pozytywnych opinii potencjalna firma staje się w oczach wielu klientów bardziej wiarygodna. Jeżeli opinie wyglądają na naturalne i są publikowane z kont osób posiadających status lokalnych przewodników, to dla większości internautów będzie to dowód rzetelności. Uzyskana w ten sposób pozytywna reputacja w sieci przełoży się na wzrost zainteresowania wśród potencjalnych klientów.

 

 [:]