O nas

Warsaw Media House tworzą dwie linie biznesowe: dywizja marketingu szeptanego, dywizja e-commerce. Stały zespół agencyjny tworzy 13 pracowników oraz współpracownicy z zakresu kreacji, strategii marketingowej oraz DTP. Od 2015 roku zrealizowaliśmy 2285 kampanii wsparcia sprzedaży. W tym czasie pozyskaliśmy ponad 180 referencji. Nasze usługi kierujemy przede wszystkim do MŚP, klientów korporacyjnych oraz osób indywidualnych. Od 2016 roku systematycznie zwiększamy wiedzę w zakresie analiz marketingowych. Nasz zespół posiada kompetencje w obszarach: zarządzania projektami według metodyki Prince2, SEO & WordPress, Marketing Automation & E-Mail Marketing, planowanie mediów, analityka produktu oraz zarządzanie procesami sprzedaży.  Naszym celem jest dostarczenie klientom danym i rozwiązań umożliwiających zwiększenie przewagi konkurencyjnej w dziedzinie sprzedaży, promocji usług i produktów. Strategia rozwoju agencji opiera się na dwóch filarach: dostarczaniu klientom rozwiązań mających wpływ na bieżącą sytuację; budowaniu relacji H2H, ponieważ na końcu każdego procesu sprzedaży znajduje się człowiek, który kieruje się emocjami, wartościami i opiniami. Traktując konsumenta jako żywą osobę, a nie obiekt, dostarczamy naszym klientom rozwiązania budujące pozytywny wizerunek marki w sieci. Kierujemy się zasadą „tu i teraz”. Stąd w naszej ofercie rozwiązania z zakresu:

• Tworzenie zintegrowanej komunikacji marketingowej,
• Wsparcie kryzysowe,
• Personal branding,
• Employer branding,
• Buzz marketing,
• Wsparcie sprzedaży.

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, a co za tym idzie jesteśmy w stanie precyzyjnie dobrać narzędzia, które pozwalają  osiągać wyznaczone cele i rozwijać działalność naszych klientów. Za egzekwowanie powyższych działań odpowiadają Team Liderzy:

 

 

ADAM

Analityk danych

Absolwent SGGW na kierunku Ekonomia. Umiejętności analityczne doskonalił pod okiem najlepszych trenerów w Polsce. Posiada prawdziwie analityczny umysł i wysokie umiejętności interpersonalne. Dzięki swojej dokładności wyciąga bezbłędne wnioski podczas analizy danych dla klientów.

BASIA

Dział marketingu treści

Basia to firmowy #itsdoneMASTER, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku dziennikarsko-medioznawczym. Dziewczyna, której wszędzie jest pełno! Lubi dopinać sprawy na ostatni guzik. Liczne szkolenia, certyfikaty to jej motywacja do dalszego rozwoju. Basia realizuje cele naszych klientów z aptekarską precyzją mając wiedzę na temat employer i personal brandingu w jednym palcu. Ma lekkie pióro i nie brak jej inspiracji przez co tworzy też wiele artykułów branżowych. Każdy zadowolony klient to dla niej sukces! Prywatnie jest mamą leniwego kocura.

PIOTR

Dział  e-commerce i marketingu online

Absolwent Uczelni Łazarskiego na kierunku Zarządzanie projektami, gdzie zdobył również tytuł MBA (Master of Business Administration). Obecnie studiuje analizy marketingowe na Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalizuje się w analizie danych i reklamie online. Marketingiem internetowym zawodowo zajmuje się od kilku lat. Testuje i wdraża nowe, skuteczne rozwiązania aby osiągać jeszcze lepsze wyniki dla naszych Klientów.

 

Pracujemy z największymi markami. Kliknij tutaj, aby sprawdzić nasze referencje. ZOBACZ CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ, ale najpierw nam o tym opowiedz: