Pozycjonowanie
stron internetowych
wyszukiwarka Google, Google Maps, Google Merchant Center
Allegro, Ceneo, Facebook, Youtube, OLX, marketplace
wyszukiwarka Google, Google Maps, Google Merchant Center
Allegro, Ceneo, Facebook, Youtube, OLX, marketplace
Z wyszukiwarki Google korzysta codziennie około 97% polskich internautów. Co to oznacza dla przedsiębiorców, którzy chcieliby wypromować się z jego pomocą? Przede wszystkim muszą oni zwrócić uwagę na pozycjonowanie się w Google. Co to jest pozycjonowanie stron? Jak dotrzeć do świadomości internautów?
Współpracę z klientem rozpoczynamy od wykonania SEO checklist:
Następnie przedstawiamy raport. Wskazujemy kluczowe czynniki, które wpływają negatywnie na pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google bądź platformie sprzedaży (OLX, Allegro, Ceneo, Amazon). Wszystko to jest bezpłatne. W zależności profilu biznesu przygotujemy ofertę pozycjonowania lokalnego, pozycjonowania zagranicznego bądź wsparcia sprzedaży w popularnych kanałach e-commerce. Określimy cele (KPI), na podstawie których będziemy rozliczać pozycjonowanie strony internetowej:
Ostatnim elementem jest raport, generowany w cyklach 30 dniowych. Na raport składa się zestawienie danych: analiza widoczności SENUTO, monitoring opinii Brand24, dane analityczne Google Analytics lub Semrush. W przypadku klientów e-commerce, dodatkowo: raport ilości transakcji, raportów ilości pozyskanych leadów.
Poza stałą współpracą realizujemy usługi jako jednorazowe zlecenia z zakresu:
Zostaw adres e-mail. Przedstawimy ofertę i cennik usług.
Wszystkie referencje do skany dokumentów zawierające podpis klientów. To wiarygodne źródło informacji o jakości świadczonych przez Warsaw Media House usług.