[:pl]Marketing rekomendacji [:]
[:pl]
Marketing rekomendacji jest strategiczny w budowaniu dobrego wizerunku firmy. Wydawać by się mogło, że nie masz wpływu na kreowanie się wizerunku Twojej firmy wśród internautów. Nie prawda! Masz… i to duży. Marketing rekomendacji ma pozytywny wpływ na wizerunek w sieci i jest gwarancją Twojego sukcesu! Ale na czym polega kreowanie wizerunku w Internecie?
Marketing rekomendacji – czy ma wpływ na rozwój Twojej firmy?
Krótko mówiąc, jest to wyszukiwanie treści zamieszczonych na forach, w social mediach, serwisach branżowych, a następnie moderowanie ich zgodnie ze strategią marki. Na wizerunek firmy składa się wiele czynników: dobrze dobrane logo, jakość proponowanych usług i produktów, kontakty biznesowe itp. Ale także wspomniany marketing rekomendacji. Pomimo ogromnych starań nie jesteś w stanie uchronić się przed nieprzychylnością na forach. Może być ona spowodowana zawiścią byłego pracownika lub konkurencji (czarny PR), albo wyolbrzymianiem problemu przez niezadowolonego klienta. Z każdej sytuacji można wyjść, a my w tym pomagamy. Wykorzystując wszelkie możliwe kanały komunikacji jesteśmy w stanie przedstawić firmę w najjaśniejszym świetle szerokiemu gronu odbiorców.
Marketing rekomendacji – Co można zyskać naprawiając wizerunek w sieci?
Badania przeprowadzone przez ChannelAdvisor informują, że 92% konsumentów czyta opinie w Internecie, 75% Internautów ufa treściom znalezionym w sieci, a według 40% respondentów informacje znalezione w Internecie były decyzyjnym czynnikiem wpływającym na zakup.
Wynika z tego, że negatywne opinie niosą za sobą poważne konsekwencje w postaci utraty klientów i kontrahentów co przekłada się na budżet przedsiębiorstwa. Z kolei dobrze wykreowany wizerunek pozwala demonstrować wiarygodność, buduje zaufanie i szacunek wśród konsumentów. Dlatego tak ważne jest, aby zadbać o marketing rekomendacji.
[:]