[:pl]Moderowanie opinii w serwisach hotelarskich jest możliwe?[:]

[:pl]

Moderowanie opinii w serwisach hotelarskich jest możliwe. Jak możemy się domyślać moderacja opinii to kontrolowanie wpisów użytkowników blogów, internautów czy też klientów danego miejsca. Najczęściej moderowane wpisy są wulgarne, obraźliwe czy najprościej mówiąc niestosowne. W większości sytuacji ten system sprawdza się, bo przecież oczywiste jest, że żaden szanujący się przedsiębiorca prowadzący swoją działalność nie pozwoli sobie na wulgarne i niestosowne treści w kierunku swoim i swoich pracowników.

Moderowanie opinii

Moderowanie opinii w Internecie

W większości przypadków moderacja treści internetowych zdaje egzamin, ale jak jest z kontrolowaniem treści w serwisach hotelarskich? Słyszymy o nieustających aferach dotyczących wypowiedzi niezadowolonych klientów hoteli w dużych, szanujących się serwisach hotelarskich. Czym jest to spowodowane? Tutaj szybko przychodzi pierwsze na myśl.. Hmm..prawdopodobnie nie ma szans na moderowanie tych opinii. Jak jest naprawdę? Fakt – znane serwisy hotelarskie cenią sobie tylko wiarygodne, szczerze opinie, które często możemy napisać wyłącznie po pobycie w danym miejscu – dlatego, gdy mamy możliwość dodania opinii zwracają uwagę na tak wiele istotnych szczegółów, które potwierdzą nasz faktyczny pobyt.

Czy brak możliwości moderacji wpisów na tego typu portalach jest korzystny?

W tej sytuacji musimy rozważyć korzyści dla Przedsiębiorcy i dla Przyszłych odwiedzających dany hotel. Z perspektywy Przedsiębiorcy – niestety nieważne jak bardzo będziemy dbać o swoich gości właściciel hotelu oraz personel musi liczyć się z działaniem nieuczciwej konkurencji. Jest to podejście niesprawiedliwe i karygodne, ale coraz częściej spotykane. Tak jak ja mieliście pewnie wiele okazji czytać artykuły o tym jak renomowane dotąd miejsca są spisane na straty przez fałszywe wpisy konkurencji, albo już poległy.

Moderowanie opinii w serwisach

Mamy tutaj przypadek trudnej sytuacji, bo przecież nie wszystkie negatywne opinie są wyssane z palca i często opisują prawdziwe sytuacje, które miały miejsce, aby przestrzec przyszłych wynajmujących, a nikt nie chce zostać oszukany. Właśnie dlatego serwisy hotelarskie dbają o to, aby każda opinie pozostawała na ich stronie, a moderacja może podlegać tylko treści niezgodnych z regulaminem serwisu.

[:]